ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

underbara söndag

Publicerad 2014-07-14 02:16:09 i ...om vardagen.,


Började dagen med att bjuda farmor, farfar & Ethel på fika i stugan. Utmanade mig sen med 4km löpning i värmen - tredje rundan för den här veckan och springer snabbare för varje gång.
Åkte sen in till stan för att träffa brudarna för lite vin hos julia innan vi for på Olearys för att ansluta oss till fler vänner för att se VM-finalen, äta gott och dricka öl. Efter matchen så drog vi lite spontant till Bovikens strand för ett nattbad och sen ännu mer spontant kom vi på att övernatta i våran sommarstuga vid havet! Dom andra har somnat och jag ligger ensam vaken här. Men vad gör det. Har skrattat så sinnessjukt mycket denna dag och natt så jag har ont i magen! älskar mina vänner som gör mig så glad♡







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela