ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

Regiondomarutbildning

Publicerad 2014-02-28 21:52:33 i ...om vardagen.,


Första dagen på Bosön är avklarad. Är här på min årliga domarutbildning och har det superbra! Löptest och regelprov är gjorda, och även lite snabb teori. Med udda antalet domare så fick jag äran att ha ett eget hotellrum- jag klagar verkligen inte! Så skönt att kunna koppla bort en stund i sitt egna rum!

Har redan krypit i säng med benhinnorna ihoptejpade och med benen i högläge för att återhämta dom inför morgondagens fyspass. Trivs verkligen så bra här på Bosön. En träningsanläggning med massa kändisar på plats och få umgås med ett gäng tjejer som alla har intresset av fotbollsdömning. &underbara coacher också!

godnatt från mig och stockholm.
på återseende♡



Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela