ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

HEY HO!

Publicerad 2013-04-28 22:23:28 i ...om vardagen.,

Uppdatering från mobilen nu, var länge sen sist!
 
Φ Har varit ner till Umeå och gjort om mitt regelprov och löptest som fotbollsdomare. Spikade regelprovet, "13 rätt är respekt", och sprang hela löptestet utan problem. Ca 10min efter att jag klarat det var jag redo att springa några extra intervaller också. Sprang snabbare på 40m intervallerna också. från 6.6s i sthlm till 6.1s i umeå.
ALLTSÅ. ÄNTLIGEN UTBILDAD REGIONSDOMARE
(skriver ett mer utförligt inlägg om vad det här betyder)
 
Φ Jag har börjat jobba på schema nu på nattjobb 94%, helt underbart att kunna planera sin vardag.
 
Φ Jag har dragits med en plågsam benhinneinflammation och kurerat benen med voltaren och maxdos av Ipren. Formbesked idag - benhinnorna känns bra!
 
Φ Jobbar fortfarande med att bearbeta allt som hände på fotbollsplanen för exakt 22 dagar sedan, läs tidigare inlägg, det handlar om att rädda liv.
Φ Jag har planer på en tatuering (men säg inget till mamma eller pappa, och farmor får absolut inget veta)
 
 
Nu finns det inget mer att tillägga förutom att jag älskar min familj, min släkt, mina vänner och alla som ger mig energi och kärlek så oändligt mycket!
Peace out.

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela