ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

good friday

Publicerad 2013-05-31 16:14:00 i ...om vardagen.,

 
 
9.00 uppstigning. Overkligt trött men vad gör det? jag hade fått mina sömntimmar så. Drog på mig träningskläderna och packade ner lite frukost innan jag tog mig min morgonpromenad till gymmet! Först körde jag och julia en mag-utmaning på 10min sen 11.00 Bodypump i 60min! Härlig känsla i kroppen att köra lite styrketräning igen! Första bodypumppasset på typ 7 veckor..... 12.00 så hakade jag på Jossans cykelpass i 45 min. Härligt att pumpa ur allt ur benen! Sen tog jag på mig promenadskorna igen och promenerade hem igen! Totalt hadej ag 3 olika ombyten på mig bara för att jag svettades så kopiöst mycket! Helt sinnessjukt vad man kan göra av med vätska!!
 
Totalt jäkla osmickrande! 
 
 
Väl hemma så har jag städat hela lägenheten och tvättat två maskiner. Skönt att ha det bortgjort nu när jag far hem till Byske över helgen och jobbarrrr. Har redan planerat helgens träning litegrann! Ska cykla några mil, gå mina promenader och fokusera på överkroppsstryrka! Sen fotbollsdömning på söndag!!!
PEACE OUT!
 
 
 

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela