ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

PRAKTIKDAG 1, började 8.00 i morse, nu ca ...

Publicerad 2012-02-29 11:31:52 i ...om vardagen.,

imag0539-1 (MMS)

PRAKTIKDAG 1, började 8.00 i morse, nu ca 3timmar senare har jag lärt mig jätte mycket! Om man kan bli fullärd inom nåt så verkar Allan (han jag är hos) vara det näst intill! Spelar ingen roll vilken åkomma personen har -han fixar det! Är alltså hos Allan på Massörerna. Har fått hjälpa han att massera upp två kunder och han jobbar på att lära mig att fia till ryggen också, hittills har jag inte kommit på den rätta knycken men det kommer ;) nu sitter jag kvar här och har lunchrast, 2timmar närmare bestämt! Funderar på en sväng på stan och göra några ärenden men vi får se :) Hoppas alla får en bra dag!

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela