ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

Sep. 30, 2012

Publicerad 2012-09-30 14:08:00 i

"bakishäng" med syrran idag. inte för att jag är bakis, men det känns så tillåtet att bara slappa en heldag efter fest. blev jag som sov på soffan i natt. vaknade kring 12tiden, låg och drog oss tills vi insåg att vi faktiskt borde äta frukost. "frukosten" åts alltså kl 13 i soffan i One piece! där ligger vi kvar.
har haft ett snabbesök av hon jag hyr lägenheten av. trevligt att få bra feedback på dom ändringar man gjort! nu får vi se vad som blir av resten av dagen. funderar på att fara och storhandla så jag kan laga mat i storkok imorgon innan jobbet. den hoppas jag kunna trycka in en promenad, kanske utforska elljusspåret här brevid.

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela