ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

lördagsmys!

Publicerad 2013-11-30 17:38:52 i ...om vardagen.,



Har sovit ruggigt dåligt idag. vaknat ganska mycket i omgångar och klev upp kl 14.00. Fast att jag klev upp då var faktiskt nästan bara kul! Vi hade nämligen besök av en köpare på min gamla bil, så jag vaknade helt enkelt för att skriva på ett köpekontrakt! Så nu är min "Gamla Bettan" såld & en extra slant finns strax på mitt konto såhär lagom till jul! Vilken glädje :')


Tog mig några glädjeskutt och fixade mig lite lunch. Sen satt jag Jenny och mamma i soffan och hade det mysigt innan det blev dags för hockey. Så här sitter jag fortfarande, framför TVn med en rygg som är superond. Träningsvärk blandat med en lättare sträckning gör att jag känner mig nådigt mörbultad!







Nu är det strax dags för middag hemma hos Lundgrens och sen är det bara att fara iväg på nattens jobb. Hoppas ni alla får en trevlig lördagkväll, festa lite åt mig också ♡ hihi

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela