ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

kreativa tisdag

Publicerad 2014-01-14 17:33:29 i ...om vardagen.,



började min dag med sovmorgon till 11.00, hur underbart som helst! tog mig en god frukost och en kopp kaffe och sen på med de varmaste kläderna jag äger för att möte upp julia för en lång promenad i kylan. i drygt en timma gick vi broarna runt och bara snackade en himla massa. röda om kinderna och frost i håret. så underbart härligt det var ♡


bild från julleeee. hehe


efter det har jag haft besök av vaktmästaren som fixade mitt fönster så nu drar det inte där så jag kanske slipper ha 17 grader i lägenheten. började stöka undan lite här hemma, diska, tvätta och planera mat. fixade en massa mellanmålslådor och vanliga matlådor.



har kännt mig ruggigt kreativ idag! så nu ska jag bara förbereda mig för nattjobbet. ha en trevlig kväll vänner♡

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela