ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

jobbarhelg på en påskhelg.

Publicerad 2013-03-31 19:03:16 i ...om vardagen.,

 Jag hat nu avverkat 2av 3 jobbnätter. Den ena värre än den andra. Att jobba igen en timma och göra allt arbete som vi egentligen gör på 10 timmar skulle göras på 9 timmar resulterade i en stressfylld natt med racerkörning med bilen. hann med allt och hann även med en liten safari. Stötte på en hare, en räv, fyra renar och fem tjädrar. Nu ska jag snart iväg och jobba min sista natt innan jag går på några få dagars ledighet. Har även haft några dagars träningsvila, närmare bestämt 2dagar helt ledigt. Så idag har jag varit ute och sprungit i 30 minuter hemma i Byske. Lite halkigt och mycket blåsigt. Körde lite intervallöpningar mellan lyktstolparna! Mennnnn, nu ska jag mysa med lila risto ett tag innan det blir jobb för mig. Seyaaaa

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela