ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

träningträningträning.

Publicerad 2013-02-28 14:21:03 i ...om träning., ...om vardagen.,

 
 
 
DEN Elin, det är jag! 
Läste på friskvårdskompanietsblogg att Jossan utmanade alla läsare på 100 armhävningar. & jag som på nåt sätt hade överskottsenergi och höll på att städa hela lägenheten kl 23.00 tänkte att jag bangar väl inte! Så jag antog utmaningen och körde armhävningarna 10x10, dom två första omgångarna från tå.
 
 
Träningsvärken från gårdagens träningar är helt gudomligt ontskön!
Att sen just ha avverkat ett grymt benpass med Pernilla &redan har träningsvärk...jaa, blir nog sängliggande i några dagar! min rumpa är helt superond. Den jävel som rör den ska få smäll, hehe...
 
 
HUR SER DIN DAG UT? 
Vad tränar du idag? Vilodag?
 

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela