ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

Duktig flicka!

Publicerad 2012-05-31 16:49:45 i ...om vardagen.,

Idag har jag kännt mig mycket ambitiös! Blev väckt av mamma klockan 10.00 i morse. Då klev jag upp och startade en tvättmaskin och gick sen ut på en lite kortare morgonpromenad på ca 40minuter. Slängde sen i mig min frukost och var redo för att börja städa mitt rum! Med soppåsen i högsta hugg så rensade jag hela rummet och slängde hur mycket som helst - inte riktigt likt mig. Men nu är det gjort! Alla kläder är bortstökade, sängen är renbäddad och skrivbordet är helrensat. Jag har hittat ett golv och drygt 1500kr - härlig vinst! Det jag nu har kvar att göra ikväll är fotbollsträning, en skoluppgift och laga lite mat till morgondagens sommarlunch med klassen &om jag har tur så blir det kanske att färga hår också. Dags att ta tag i nåt av allt nu. Hoppas ni haft en bra dag!

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela