ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

julaftonsmorgon

Publicerad 2013-12-24 07:14:43 i ...om vardagen.,



igår kväll var jag supertrött. Somnade först i TVsoffan under uppesittarkvällen, sen kl 22 så gick jag och la mig i sängen och somnade ganska direkt. Väcktes dock lika snabbt av att brorsan kom springandes till mitt rum för att snällt säga att vi just vunnit 1735 kr på V75, fin julklapp!

Vaknade för ca 2timmar sen. Ont i huvudet och ryggen. Låg kvar i sängen och såg julkalendern, läste Norran och försökte somna om, utan resultat. Nu sitter jag istället i soffan, med tända ljus, helt ensam och dricker varm choklad och ostlimpa till frukost (okej att unna sig lite under julen).




GOD JUL PÅ ER♡

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela