ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

kostkoll.

Publicerad 2012-01-30 15:48:02 i ...om vardagen.,

GAAH, håller på att bli tokig! Sitter och jobbar på med min kostanalys som ska göras till på fredag, men eftersom jag far till sthlm imorgon så måsta jag göra klart den idag. Stressad själ har nu hållt på i ca 6 timmar med arbetet och är inte klar än med alla jämförelser med SNR och vitaminer och mineraler hit och dit och vissa saker till arbetet lämnade jag hemma and so on! Hjärnan har lagt av från och med nu så nu lägger jag av och tar upp det igen ikväll om jag orkar!



Ska mojsa ihop ett litet mellanmål nu, keso och apelsin i en liten röra innan jag ska sätta igång och träna nåt eget komponerat på FVK, lite x-trainer och gym tror jag. TÄNK om jag skulle orka med lite tabata-kondition.. hmm. återstår att se, träna ska jag iaf göra!! Slänger sen i mig middag innan jag ska göra ett litet ärende på stan och sen fara iväg och bowla och fika med mina fina vänner :) kärlek!!

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela