ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

Who run the world? GIRLS!

Publicerad 2012-07-14 21:21:20 i ...om träning.,

 
2 tunga arbetsdagar bakom mig då mycket har hänt och det gäller att vara på helspänn. Hade bestämt mig för att fara på gymmet efter dagens arbetspass och jobba upp lite mer balans i kroppen då jag inser att jag tappat mycket bålstabilitet och att baksida lår är aningen svagare&kortare än framsida lår. Men då gymmet tydligen stängde 15.00 idag så fick jag planera om. Hem och åt nyttig middag, lyssnade på lite musik och drog mig ut på en löprunda! Förlängde den hela tiden under loppets gång och tillslut var jag uppe i 6km. Riktigt nöjd med att orka det efter en seg och tuff förkylning i kroppen. Imorgon får jag mig en kortare sovmorgon innan jag tänkte dra mig ut på en morgonpromenad längs älvspromenaden. Sen är det helgens sista arbetspass, 11-16. Nu ska jag starta en podcast och varva ner innan jag ska sova. Kram på alla!

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela