ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

Friluftsdag i Bygdsiljum med klassen.

Publicerad 2012-03-31 21:36:40 i ...om vardagen.,

En dag med sol, fint sällskap och många skratt.
Provade åka snowboard för första gången i mitt liv och det var hur kul som helst!!! Jädrar å! Vill ha en egen snowbord och lära mig kontrollera den lite bättre - ibland gjorde den inte som jag ville ;)
Jag skulle även visa vägen till en annan backe (+annan lift), men ett problem uppstod när vi insåg att liften inte var igång...så det var bara att börja klättra upp för den brantaste backen på stället. Hörde Pernilla ropa "TÄNK FÖRBRÄNNING" och helt plötsligt kändes det ganska okej! men som sagt var - en riktigt trevlig dag :)

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela