ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

en kväll med pipan.

Publicerad 2013-01-31 20:56:26 i ...om min resa som fotbollsdomare., ...om vardagen.,

weeeei , har gjort årets första fotbollsdömning. hehe, F13 på 9-manna, hahh, så riktig och riktig vet jag inte men. Sprang runt i bolltältet i bara shorts (blir bara dummare &dummare ju äldre man blir). Kallt men. Var som kul att döma på en inte helt fullstor plan och med nivån på matchen att man inte behöver hålla fullt fokus på det. Istället försökte jag fokusera på löpningarna, explosivitet och att variera signalerna, lite fokuspunkter till säsongen -13. Så det var som skönt att springa av sig lite och vara i domartänket nu igen!
 
 
Ledarna var då mycket nöjda och föräldrar kom fram till mig efteråt och tyckte jag var superduktig. haha, allt annat hade varit oacceptabelt. När ena tränaren till ett av lagen frågade hur mycket jag dömt och jag förklarade vilken nivå jag dömer på och att jag ska till sthlm på utbildning osv så skrattade han bara och tyckte inte alls att det var så konstigt att jag klarade matchen bra ;)
 
 
 

Fick lite mer betalt än vad vi bestämt så det lilla överskottet fick bli en kycklingsallad utan pasta från Stigs Konditori som jag passerade på hemvägen, helt okej! Nu ska jag gå och sova &ladda batterierna tills imorgon kl8. Då befinner jag mig på friskvårds för att avverka ett helkroppspass med Julia, ett av dom värre passen....Återkommer om det imorgon!

Hoppas alla haft en bra dag - ni är värd det bästa!

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela