ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

toppdagar.

Publicerad 2014-07-14 23:57:19 i ...om vardagen.,


Igår, middag och spontant nattbad med kompisar. Idag började jag dagen med att vakna upp vid havet av fiskmåsarnas skrikande och havets vågor - helt underbart! Åkte sen in till Ostvik och hälsade på Antons föräldrar & fick oss ett litet fika (läs lunch) . Sen till stan och hem till min sommarstuga för att städa och göra fint innan mina gäster skulle komma,..& nu är dom här♡
Min faster, farbror, kusin och hans flickvän Emma har flyttat in i min stuga för några dagar! Startade deras besök med lite löpintervaller och fys. Emma tränar för att bli bäst i innebanfy och jag är ju inte sen på att haka på sån här träning. Sen ikväll har vi ätit lite kvällsfika och slappat i soffan för att återhämta oss. Imorogn är det planerat ytterligare ett fyspass och sen sightseeing i Skellefteå! Älskar verkligen att få rå om dom här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela