ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

sovmorgon utan dess like.

Publicerad 2014-07-31 16:45:30 i ...om vardagen.,


Idag vaknade jag.....13.00. pinsamt och ångedtframkallande typ! Antar att min kropp verkligen behövde den sömnen efter konstant huvudvärk i 4dagar tack vare åskan plus en minst sagt tuff hemresa igår. Stack iväg på Solbacken med Frida en snabbsväng med lite catch-up mellan hyllorna i affärerna hihi ♡


Planerna för kvällen var en återhämtningskväll och en löprunda. Men istället åker jag iväg och tjänar lite extra pengar på ett domaruppdrag jag just tog på mig. Sen kanske en löprunda efter det (är ju ändå bara assisterande domare så). Hoppas din dag varit bra♡



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela