ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

som domare i umeå

Publicerad 2014-07-31 01:20:46 i ...om vardagen.,


Idag så har jag varit i Umeå med mina lyckopiller och finaste vänner! Jag har varit där och gått som 4e domare i Damallsvenskan mellan Umeå-Rosengård. Vi var ett grymt härligt domarteam som skrattade från första stund i omklädningsrummet, synkade och sammarbetade perfekt under matchen och fick fint beröm. Älskar verkligen mitt lilla extrajobb som fotbollsdomare!


Fick som sagt var med mig Matilda och Julia som sällskap i bilen. Droppade av dom på stan så dom fick shoppa osv - vad dom egentligen gjorde vet jag inte men staden står då kvar så helt galna har dom inte varit;) dom satt även på läktaren under hela matchen och sen åkte vi hemåt. När vi startade i umeå så började det åska och regna, skojar inte då jag säger att det var det värsta ovädret på evigheter!!!
Men nu är vi hemma iaf, bättre sent än aldrig♡ ska sova nu och försöka ta igen förlorad nattsömn. Godnatt!


♡♡♡♡♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela