ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

nummer 1 i min egna karriär

Publicerad 2014-07-22 22:13:42 i ...om vardagen.,





För drygt 6år sedan gick jag min första domarutbildning. För 4år sedan gick jag steg2 utbildningen och för två år sedan blev jag regionsdomare. Förra året gjorde jag premiär i damallsvenskan som fjärdedomare.

I februari i år gick jag min årliga fortbildning på Bosön. Kom dit och hade haft ont i benhinnorna konstant de senaste två veckorna. Fick låna kinesologitejp av en tjej för att lindra smärtan. Sen sprang jag hela löptestet utan problem. Har varit lite skadedrabbad hela det här året. Men inget som stoppat mig. Igår sprang jag mitt andra löptestet för i år. 24 intervaller á 150m i stekande hetta på Norrvallas löparbana (vi snackar +30 grader). Sprang i sporttop och korta shorts men även det var för varmt. Efter halva testet höll jag på att kollapsa av värmeslag. Men med vilja och beslutsamhet så fixade jag löptestet! Jag är så stolt över mig själv. Jag vet vars jag vill nå med min domarkarriär - och dit ska jag nå! Jag är en bra bit påväg!

Ikväll då jag jobbade fick jag mail om att jag fått nya matcher. Lite i herrar div4 och ADuppdrag i Elitettan. Motiverar mig rätt så bra!

Första matchen efter uppehållet är på Söndag, så jag längtar!



○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

Hur långt man än har kommit
är det alltid längre kvar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela