ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

mätt på sol och bad

Publicerad 2014-07-24 16:20:45 i ...om vardagen.,


Igår startade jag dagen med sol och bad på bryggan hos julia i Stackgrönnan med massa härligt folk. Passade även på att flyta på badmadrasser i älven och dyka från ett litet hopptorn. Började förfesten på bryggan och fortsatte den sen inne i stan på Simons födelsedagfest innan det begav sig till uteserveringen på olearys för några kalla öl.

kl 03.00 så gick jag och julia ner till älven en stund innan vi gick till läkarvägen igen för att sova! Även denna dag har spenderats på hennes brygga vid älven för mer sol och bad. Följde sen julia till hennes moster för att fika med hon och julias mormor - supermysigt!
Nu ligger jag ute på gräsmattan hemma hos mig för att försöka sola ett tag innan nattens jobb :) kram på er alla!












tack för ett underbart dygn kära vänner♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela