ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

en utmaning i augusti

Publicerad 2014-07-12 17:08:29 i ...om vardagen.,



den 2/8 så ska jag julia och anton sjunga och spela på ett bröllop. Idag har vi träffats första gången och övat låtarna och har även träffat brudparet. Hur bra känns det inte då mannen tillochmed blir rörd då vi bara provsjöng!? kommer bli riktigt bra det här vill jag lova! Låtarna går på repeat och snart försvinner säkert rösten för jag sjunger så mycket! Vad musik gör gott för själen - jag älskar det verkligen♡



när vi fick denna förfrågan så började jag och julia fundera ett tag, tills vi bestämde oss för att vara lite spontana, tacka ja och bara se allt som en utmaning! Bättre ångra nåt man gjort än att ångra att man inte gjort det alls. Våga säga ja lite oftare än du säger nej. Våga kasta dig ut och tappa fotfästet lite grann. I längden kommer du vinna på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela