ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

en match i oväder

Publicerad 2014-07-28 08:02:18 i ...om vardagen.,


Igår dömde jag säsongens första match efter uppehållet. Började med stekande hetta vilket ledde till en paus efter 25min för att kunna fylla på med vätska. Sen, ganska direkt efter det så började regnet fullkomligt ösa ner över oss. När vi gick till halvtidsvila så var kläderna dyngsura och det tjaskade om skorna när man gick. Andra halvlek fick vi skjuta på starten några minuter för då hade även åskan börjat komma på besök. Fortsätte med sånt här superdåligt väder resten av matchen och tillslut, när det var 5min kvar så fick vi bryta matchen för åskan blev för aggresiv...men trots vädret emot oss så tycker jag att det var en riktigt rolig match att döma♡ dock tror jag att den regnskuren blandat med allt annat kan ha gett mig en liten förkylning. Har varit snuvig och hängig hela natten på jobbet...hoppas jag får vara frisk nu.








↑värmer att få sån här positiv feedback efter en match - sträcker på mig lite extra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela