ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

en bra dag i värmen.

Publicerad 2014-07-22 01:44:46 i ...om vardagen.,


Har haft en riktigt fin ledigdag med mina vänners sällskap♡
Löptest & lunch med simon och coach Rakel. Spontan middag på stranden i Boviken med Julia och Angelica. Sen lite sångträning inför bröllopet med Julia och Anton. Cruising med min pärla och Julia genom stan. Sen tennis med Furberg, Simon och Elly följt av nattbad i havet.







Älskar känslan och glädjen i min kropp då jag får umgås med mina vänner som bara ger mig massor med ny energi och glädje. Ni är helt underbara och ovärderliga♡

°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°


- Grattis till Simon som fyller 27 år ung idag♡ den killen är som en extra bror. Han är en vän för livet. Han är en glädjespridare. Han är en av mina absolut bästa vänner. Han är också en som alltid ställer upp för mig. Han är en som pratar roligt, hehe. Grattis älskade vän♡-


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela