ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

effektiv gårdag

Publicerad 2014-07-30 03:08:01 i ...om vardagen.,

Igår på dagen hann jag göra mycket men inte allt. Åkte till stugan för att klippa gräset men det hade någon vänlig själ gjort åt mig redan - tacksam till tusen♡ istället så hann jag både städa lite i stugan och snabbt städa och tvätta bilen. Åkte in till stan, kollade på en lägenhet (är nära nu), mötte upp mia, hämtade min cykel, åt middag och sen iväg på jobbet där jag är nu. Har hittills en riktigt lugn natt vilket ör ruggigt välbehövligt för mig. Försöker ladda batterierna till morgondagens resa till Umeå för att döma lite fotboll! Längtar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela