ELIN LUNDGREN

Norrlänning. 23år. Fotbollsdomare. Träningsfreak.

feel sad.

Publicerad 2012-10-31 19:55:29 i ...om vardagen.,

Just nu är min kropp inte som den borde vara. Ont i huvudet och supertrött. Feberkänsla också. Har ätit en skål glass i hopp om att må bättre. Far hur som helst strax iväg till nattens jobb, sen blir det lite ledigheter till på lördag då jag jobbar ett nattpass till. Imorgon börjar jag även med min Sugarfree November. be right back with information. 
 
 
Så. Skippar inbjudningar till filmkväll och middag och drar på jobbet istället.
Godnatt på er!
 
 

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-11-01 09:44:24

Hoppas du mår bättre snart :(

Har fixat lite med din design, säg gärna vad du tycker. Den är ganska enkel med mycket inspiration tycker jag.

http://saandraj.webblogg.se/elinlundgren/index.html

Tänk på att menyn blir snyggare när vi lägger in din nya design för då kommer alla katerorier och sådant med :)
Hoppas du gilalr den!

Svar: Jaa, alltså jag vet inte... jag upplevde headern rörig :$Har som en bild uppmålad i huvudet, är säkert därför. Texten var superfin!
Hm. såhär har jag en tanke på.
tre stycken runda bilder i headern. En på frukt eller bär , och två träningsbilder. Typ den längst upp till vänster och den till höger om den, på löparen.

Känner mig besvärlig men jag gillar mer det lite sitlrenare och enkla (A)
Blir det för jobbigt så kör vi på den där :)
Och förstår du inte hur jag menar så kan jag göra en snabb illustration!
elinlu.webblogg.se

Postat av: Julia

Publicerad 2012-11-01 17:44:34

inspirerande och duktiga du:) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela